..: sePeRti yaNg diiDamkaN.. :..

dh bgtau nak tgk karate kid kan. mmg mengidam lah nak tgk cite nih. mesti nak tgk. okies2 phm, nak tgk. dh diam.

jdnye sabtu lps kuar dgn en. kamu untuk menonton. sblm g nonton kami ke jalan TAR dulu. aku ingat nak cari selendang. tp tgk2 sume pong menarik. last2 x beli pong. beli makanan yg cucuk2 tu jek. hahaa nice kan...~ (-_-)
lps tu kami ke time square. tiket wyg dh beli. sblm tayangan setat, memenuhi keperluan en. kamu dulu. mengisi perot. huhuu~
lpk oldtown saje.... 
mcm bese sementara tunggu makanan sampai

..: peAce! :..



mula2 aku amik gmbr dgn en. kamu ni okies la kan. lps tu pasal ntah dia jd 'takut' kat kamera plak. hahaaa!



..: tgk! paling muka plak. huhuu~ :..

ouwwww..... tdk dpt disembunyikan kumpulan lemak di bwh dagu (-_-")


..: no kamera! no kamera! hahaa ;p :..


..: x nak tgk langsung dh~ amik jek lah gmbr rambut afro dia tuh. huhuu :..


..: okies xperrrr.... gmbr aku sorg2 jek lah. hahaa :..

 ..: sampai 3 cahaya keimanan mengiringi gmbr wajahku yg sebeso umah. huhuu :..



order adalah untuk en. kamu sorang... 
 
..: asam laksa dan old town chocolate [kot] :..

aku x order. share dgn en. kamu saje. sbb sblm masuk time square aku dh mkn yg cucuk2 tu kan. jd, diet cket di situ. hahaa ;p

..: uikkk.....?? 5 keping tiket....? :..

sbb.... budak panjang itu join nonton skali. dia bwk geng2 dia dr uniten. klw x, ade 3 biji keta = 15 org, tp sbb last minit br rojer aku, so smpat beli untuk 5 org saje = 1 keta. sori la eh uri.... huhuu~

..: ini tiket aku dan en. kamu :..


tiket kul 11.50 hall 3. 
tunggu si panjang n da geng sampai. pastu kena tunggu dia mkn dulu sume. oh, x sempat nak amik gmbr sbb a bit rushing. huhuu
sampai time, masuk hall. duduk diam2 dan nonton. 
cite ni adalah beshhhh!!! sume ade. klaka cket, sedih cket, geram pong ade gak. sbb budak cina yg buli jaden smith tu sgt jht ohhh.....
tp ending dia kagum. negro pandai karate wehhh... hohoo...!
dan sangat suke tgk kecomelan muka hero kecik tuhh....! heheheee (^_^)
tp..... uri dan en. kamu ble ngantok tgk cite ni.....?? ceit!~

daa..... =)


Comments

Popular posts from this blog

..: Backdated : Cerita Bulan Kelahiran :..

TAK PERLU KOT

..: tetamu raya dan pegi beraya :..