..: tahNiah! tahNiah! (^_^) :..

aku dh jadi mummyyyyy....!!! weeeeeeeeeeee....!!~

tahniah diucapkan kepada sahabatku, anis adila binti mohamed nasir yg baru sahaja menimang cahaya mata sulongnye betul betul pada 1 Syawal ari tu. baby lahir pada jam 1.15 pagi.

..: haluuuuu..... name saya muhammad aliffahri bin khairi. berat saya 3.66 kg. heheheeeee ;) :..

ni kwn aku yg mms gambo baby dia. tembam kan...... aku tgk pong sgt geram ohhh...... mata sepet. dh mcm anak jepun pun ye.. huhuuu~

mengikut cite kwn aku tu, dia rase sakit nak bersalin mlm raye tu dlm lbh kurang kul 8 lbh camtu. pahtu husband dia bwk dtg segala mcm juadah raye utk dia sblm dia masuk labor room. jadinye sempat la dia jamah ketupat rendang sume sume tu. tp baby tunggu elok jek masuk 1 Syawal, baru dia nak kuar.... heheheee

aku akan bahasakan diri aku 'mummy' pd anak kawan aku ni. tu yg eksaited lbh td tu. ade lg sorang yg bakal menyusul bln dpn plak. huiiiii........ mummy dpt dabel uuu.....! i like....... ;p

daa..... =)

Comments

Popular posts from this blog

..: Backdated : Cerita Bulan Kelahiran :..

TAK PERLU KOT

..: tetamu raya dan pegi beraya :..