..: SharifAh :..

ehem .... ehem .... Assalammualaikum......
hehehehee
sudah kembali bekerja. dan sihat Alhamdulillah.... =)

sebelum buat episod yang dah basi tu, meh kita baca dulu pasal makan [lagi....?] ;p

tajuk tu bukan pasal orang okeh. tapi pasal restoran. tempat makan.
berlokasi di bandar baru bangi. sape yang penah pegi taulah kot.
sainbod dia begini.... 

..: yaaaa..... itu dia sainbod berwarna merah hitam :..

aku pegi dgn cik sikin. bila tu jangan tanya la ehhh..... yang pasti masa aku sihat lagi lah. hahahahaa

okeh. mari tengok cket dalam restoran ni....

..: tempat duduk dia mcm kat oldtown ke kat kopitiam tu kan :..

..: ni kaunter air. sebelah kanan cket kaunter bayaran :..

sementara tunggu order, jom kita tengok ape yg ade dalam menu


..: ini ade :..

..: western juga ade :..

 
..: banyak menu dia :..

 
..: air pong macem macem ade :..


 ..: ini aku punye nasi goreng kampong :..


..: kuetiaw bandong cik sikin :..

okies. masa memula masuk kedai tu aku agak teruja sebab first time datang makan kat situ.
teros rasa nak ajak encik kamu makan kat situ gak nanti bebila. 
tapi dia punye nasi ade kureng pedas lah.
untuk orang yang kuat pedas mcm aku ni, mmg tak puas a rase makan nasi goreng kampong tapi tak pedas.


lepas ni rasa nak pegi lagi. tapi taktau bila. tapi memang nak pegi.
try menu lain plak. mane tau ade rezeki dapat makan yang memang memuaskan nafsu selera kan.


daa.... =)

Comments

Popular posts from this blog

..: Backdated : Cerita Bulan Kelahiran :..

TAK PERLU KOT

..: tetamu raya dan pegi beraya :..