..: lagi sekali... :..


Cerita dari dalam kepala. Dah macam bermonolog plak aku rasa. Hahaaa...

Aku ni hari hari log in blogger. Tengok dashboard sendiri. Baca hapdet kat blog orang. Seronok je rasa. Tengok gambar lagi beronok ronok. Tapi selalu baca je la, tak komen pong. Hehee... Tengok follower diorang ramai berderet deret pun aku rasa seronok gak. Huhu...

Aku redha bila blog aku pun ala ala je. Macam hidup segan mati takmau gitewwwww.... ;D Malas komen kat orang kan. Jadi orang pun tak berapa nak komen kat aku lah. Ahli jemaah pun tak sampai 50 orang. Tapi baguslah. Lagi sikit orang baca, lagi senang aku nak merepek meraban meluah perasaan ke ape ke kat sini. Hahaa ;p

Aku macam nak tukar layout. Sebab macam dah boring je. Aku sendiri pun rasa bosan, orang lain tengok apetah lagi. Tapi nak godeh godeh takut nanti jadi makin tak cantek plak. Dah menggelupur plak taktau nak tukar balik camne. Nak tukar gambar kat sidebar tu pun maleh nak godeh lelebeh. Sume maleh. Ape pon tak ble! Hahah!

Setakat ni itu je dulu yang terlintas dalam kepala aku. Kalau ade lagi nanti mesti episod macam ni pun akan menyusul lagi. Hahaa..

Sian orang yang singah baca ni. Mesti boring je rasa... (-_-)

Nak bagi tak boring sangat, mari lah kita tepek sedikit gambar.





Green long tail dress dari sini. Dress merun dalam tu kak N jahit. Tengok lah betapa sasanye lengan aku. Badan sedang mengalami tumbesaran lelemaks yang sangat pesat! Hahahahaaadoi.....!!~


Daa... =)

Comments

Popular posts from this blog

..: Backdated : Cerita Bulan Kelahiran :..

TAK PERLU KOT

..: tetamu raya dan pegi beraya :..