..: tanpa hala tuju :..



Disebabkan sistem sangat seloooooo.... Maka kebosanan menunggu, marilah merepek di sini. Huhuu...

Hmmm.... Banyak yang aku nak cerita nih. Gambar pun dah ade. Cuma belum pindah dari henpon ke komputer sahaja *alasan biasalah untuk orang malas kennnn*

Permulaan tahun baru yang sangat menterkejutkan! *perosak bahasa. adek adek sila jangan contohi*
Sungguh tidak menyangka, sungguh menduga kesabaran, emosi dan kekuatan. Itu nanti kena buat episod lain. 

Aku tengok blog ni macam boring sangat dah. Sidebar sebelah kanan ni takde ape pon link link yang menarik. Label takdok. Popular post pun takdok. Ape pun takdok. Gila sedehhhh... (-__-)
Apakan daya, aku sungguh memalaskan diri. Nak kemas 'rumah alam maya' pun malas. Apetah lagi rumah di alam nyata. Muahahahaaa... ;p

Aku rasa macam serabut letak bebanyak kat tepi tu. Gambar punnnn.... Nak tukar pun malash. Pastu macam takdok gambar yang menarik pun. So biarlah dulu gambar yang ado tu haaa... 

Yang aku rajen? Membaca blog orang. Heheheee.... Seronot nih baca cerita cerita orang lain. Sendiri punye??? Nantilaaaaa.... Hahahaaa...

Ape lagi yeh? Tadi macam banyak noo yang nak dibebelkan. Tapi bila kat sini dah taktau ape plak nak cite. Huhuuu....

Okeh lah. Dah lah. 

*ending pun gila sedeh ntah pape. sungguh tiada hala tuju ;D


Daa.... =)

Comments

Popular posts from this blog

..: Backdated : Cerita Bulan Kelahiran :..

TAK PERLU KOT

..: tetamu raya dan pegi beraya :..