Thursday, November 17, 2011

..: ekspresi makan dalam kaler pink :..

Tajuk macam hape. Hahaaa ;p 

Majlis kawen kawan aku. Tema dia pink. Sebab tu lah tajuk begitu. Bila tengok gambar kang jangan korang muntah pink plak sudahhh.... Huhuuu

Begitu berekspresi tauuuuu....
























Sediaaa.....






















..: ha amek ko! nganga masuk mulot :..




..: kunyah kunyah :..




 ..: bagi komen. hahahaaa cam poyosh je... :..


..: bagi muka yang elok cket.. tumpang jap eh abg busat ;p :..




Drama jek lebeh. Ceh! Okeh dah la tu. Mari lihat lagi merah jambu


 
 ..: meja makan beradab :..


Jom masuk ke dalam rumah pengantin

 ..: pelaminan :..


 ..: hantarans :..


 Pengantin???




..: meet puan nadia skrang! no cik cik lagi. heheheee :..





 
 


Mari lihat jejaka jejaka di luar rumah plak

 ..: dua kiri tidak availebel. dua kanan masih availebel ;p :..






 ..: tengok muka org tak availebel menghitung hari. hahaaa ;p :..





Signing off....


 ..: pink bersama pengantin :..


..: dan pink bersama jejakas :..


Daa.... =)

Saturday, November 12, 2011

..: di tengah malam. jam doblas lebeh. heeee.... :..

Kak N dah selamat lena kat sebelah ni. Aku tak mengantuk plak. Tadi dia online. Pahtu mengadu ngantuk. Aku plak la take over. Huhuu

Okeh. Episod agak beremosi [aku rasa laa... ;p] sebab aku taktau ape yang sedang berlaku sekarang. Secara dasarnya, aku tak berapa sihat. Tapi aku sendiri pun taktau ape dia.. Dan aku takde rasa nak mengadap belog. Nak hapdet. Padahal gambar bersusun je tunggu turn nak haplod. Cite pasal sambutan besday raisha, cite pegi  jalan jalan malam minggu, cite opismate benti keje, cite bagi abah hadiah, cite sambutan besday bapa mertuaku, , macem macem lah. Haaaa..... kan ade banyak tu ;p

Macam ade sesuatu yang mengganggu pikiran. Mengganggu kekuatan, kehidupan, perasaan, mengganggu lah! Semuanya tak terluahkan (-_-")
Mungkin jugak sebab opismate tu benti, aku rasa kehilangan. Hilang esisten [read : assistant] ai sorang. Takde orang nak tolong buat keje. Huhuuu.. Tapi takpelah. She's leaving for good =)

Harapnye kamu orang masih sudi menyinggah bilamana cite cite basi tu dihidangkan di sini nanti =)

Harapnye jugak aku ade masa untuk itu. Huhuu

Episod tanpa arah tuju. Sebelum lebih merapu, baik aku benti skang. Bila sudah bersedia semuanya dari segi masa dan cerita, ade lah hapdetnya nanti ;)

*Aku cuba menahan rasa dari meluahkan kat sini. Tapi... aku rasa selain dengan DIA, kat sini jugak tempat aku meluah. Tak banyak, sikit pun jadi lah =)


Daa..... =)

Friday, November 4, 2011

..: mari melihat kecomelan ;) :..









Kamu orang kenal lagi dengan budak temok ni? Ye.... ini lah dia Raisha Nur Iman. Anak si idot tu.. Dah anak dara okehh... Rambut dah panjanggg... Dah bole ikat. Comel tau. Gerammm!

Gambar atas atas  tu sedang siap siapkan dia. Nak bawak pegi carefour. Yang gambar dua atas ni plak dia duduk dalam troli tapi tak gheti diam. Haishhhh....!







Signing off....



..: raisha with mummy =) :..


*Gambar takde watermark sebab aku nak kita same same menikmati setiap inci kecomelan beliau [giler nak muntah ayat. cakap je lah malas kan! hahahaaaaaa ;p]
**Raisha setahun sudah umurnye. 18hb Oktober ari tu. Owh, ade sambutan jugak. Yang tu episod lain yek. Mungkin bulan depan baru sempat. Heheheee



Daa.... =)

Thursday, November 3, 2011

..: Merah putih dan Hitam Putih :..

Awal bulan 10 ari tu sepupu aku kawen. Dia ni kongsi tarikh lahir dengan aku. Cuma aku lahir awal setahun dari dia. So, tiap kali besday kami akan wish each other lah. Heheheee

Dia punye majlis nikah 1hb Oktober di Johor Bahru. Pukul 11 pagi lebeh kurang. Sanding jam 2.30 petang hari yang same.


..: saat diijabkabul :..


..: setelah sah menjadi suami isteri :..



 ..: kami yang mengiringi dari pihak lelaki :..


Lepas nikah tu, ade makan makan cket. Pastu kami pulang dulu ke rumah mak abah kat Kempas. Bagi freshen up cket sebab cuaca panas ya hamat. Huhuuu

Bila dah selesa cket tu baru la bole sambung untuk majlis petangnye pulak =)


..: sementara tunggu pengantin nak berarak :..


Pengantin dah berarak sume tu, kena la melalui tol yg memang jadi kemestian. Hehehee


 ..: bincang bincang dulu cikoy ;D :..


Setel satu tol, tol kedua menanti di kaki pelamin. Dengan kak ke abg? andam lagi. Kelas kau jah! Huhuu ;p

..: hah. kena bincang lagi :..



 ..: akhirnye berjaya duduk di pelaminan. yeayyy!! :..


 
..: rombongan pihak lelaki :..



Gambar pengantin bersama family aku pulak

 ..: memula skema sopan santun senyum senyum :..





Lepas tuuuuu......













Heheheheeeeeeee...




..: woooooo!!! sempoi ah! pengantin pun join same. hehehee :..



Lepas gambar gambar sume, sesi makan makan [lagi]. Tak tunggu lame pun lepas makan tu, kami teros gerak. Sebab mak abah ade jemputan lain.

So kita lompat teros ke majlis sebelah lelaki pulak yek. Kat Kluang, Johor keesokan harinye.



 ..: mak bapak pengantin lelaki. tema di kluang adalah hitam putih :..


 ..: adik badik mak nora. dari kiri : mak andak, mak uda [emak ku], mak ngah [mak pengantin] & mak mah :..


 ..: sepupu sepapat. kiri kanan tu anak mak mah. yg kemeja kotak kotak tu anak mak andak :..


Okeh. Pengantin dah tiba. Kita tengok silat jap...




Dah. Dah. Kan aku taip tadi jap jek. Tengok cket cket udah le... ;p


 
 ..: persandingan di rumah pihak lelaki :..


 ..: makan beradab :..


Selamat pengantin baru untuk faiz dan siti!
Semoga diberkati dan kekal ke akhirnya  =)





Signing off.....









Dengan gambar pelamin.....



 ..:: sebelah perempuan. merah putih :..



..: sebelah lelaki. hitam putih :..




Okies. Itu saja untuk episod kali ini. Heh ;p


Ekoran dari episod yang tak semenggah. Macam nak tak nak jek...
*Cerita dan gambar ade banyak lagi. Tapi masa aku yang tak banyak sgt skang nih. haiyaaa...
**Mungkin sebab cite ni dah lama kot. Dah sebulan dah kazen aku ni kawen. Hahahaaa
***Gambar majlis ni ade banyak tapi aku dah upload kat fesbuk sana. Malas dah nak tepek kat sini plak. Ampun lah yooo.... ;)


Daa..... =)