..: di tengah malam. jam doblas lebeh. heeee.... :..

Kak N dah selamat lena kat sebelah ni. Aku tak mengantuk plak. Tadi dia online. Pahtu mengadu ngantuk. Aku plak la take over. Huhuu

Okeh. Episod agak beremosi [aku rasa laa... ;p] sebab aku taktau ape yang sedang berlaku sekarang. Secara dasarnya, aku tak berapa sihat. Tapi aku sendiri pun taktau ape dia.. Dan aku takde rasa nak mengadap belog. Nak hapdet. Padahal gambar bersusun je tunggu turn nak haplod. Cite pasal sambutan besday raisha, cite pegi  jalan jalan malam minggu, cite opismate benti keje, cite bagi abah hadiah, cite sambutan besday bapa mertuaku, , macem macem lah. Haaaa..... kan ade banyak tu ;p

Macam ade sesuatu yang mengganggu pikiran. Mengganggu kekuatan, kehidupan, perasaan, mengganggu lah! Semuanya tak terluahkan (-_-")
Mungkin jugak sebab opismate tu benti, aku rasa kehilangan. Hilang esisten [read : assistant] ai sorang. Takde orang nak tolong buat keje. Huhuuu.. Tapi takpelah. She's leaving for good =)

Harapnye kamu orang masih sudi menyinggah bilamana cite cite basi tu dihidangkan di sini nanti =)

Harapnye jugak aku ade masa untuk itu. Huhuu

Episod tanpa arah tuju. Sebelum lebih merapu, baik aku benti skang. Bila sudah bersedia semuanya dari segi masa dan cerita, ade lah hapdetnya nanti ;)

*Aku cuba menahan rasa dari meluahkan kat sini. Tapi... aku rasa selain dengan DIA, kat sini jugak tempat aku meluah. Tak banyak, sikit pun jadi lah =)


Daa..... =)

Comments

  1. be strong ye kakak~ kita kat sni sentiasa doakan akak :) luv u always <3 <3 <3

    ReplyDelete
  2. timekaseh azi =)
    akak sedang cuba. w'pon sebenarnye hanya Allah yg tahu... ;)

    ReplyDelete
  3. sy sudi menyinggah walaupum cite2 basi itu dihidang nnt :)

    masing2 ade bahagian masing2, cara masing2 diberi ujian. ada org ujian dgn Allah, ada org ujian dgn sakit, ada org ujian dgn kawan, family, kerjaya, macam2..

    harap kite dapat tempuh ujian ni dgn kuat & tak mengalah.Amin..

    ReplyDelete
  4. timekaseh imm... =)
    tapi semua ujian tu datangnya dari Allah =)
    kdg2 tersungkur jugak dlm pada bertahan tu. mudah mudahan kita semua yg diuji akan terus tabah dan lebeh kuat. Amin =)

    ReplyDelete

Post a Comment

gO stRaight doN't beLok-beLok ;)

Popular posts from this blog

..: Backdated : Cerita Bulan Kelahiran :..

TAK PERLU KOT

..: hari lahir adalah hari untuk makan. huhuu :..