Friday, November 4, 2011

..: mari melihat kecomelan ;) :..









Kamu orang kenal lagi dengan budak temok ni? Ye.... ini lah dia Raisha Nur Iman. Anak si idot tu.. Dah anak dara okehh... Rambut dah panjanggg... Dah bole ikat. Comel tau. Gerammm!

Gambar atas atas  tu sedang siap siapkan dia. Nak bawak pegi carefour. Yang gambar dua atas ni plak dia duduk dalam troli tapi tak gheti diam. Haishhhh....!







Signing off....



..: raisha with mummy =) :..


*Gambar takde watermark sebab aku nak kita same same menikmati setiap inci kecomelan beliau [giler nak muntah ayat. cakap je lah malas kan! hahahaaaaaa ;p]
**Raisha setahun sudah umurnye. 18hb Oktober ari tu. Owh, ade sambutan jugak. Yang tu episod lain yek. Mungkin bulan depan baru sempat. Heheheee



Daa.... =)

2 comments:

  1. makin comel dak tembam ni tau.. rase nak picit segala otot dia yg gagah tu.. ehehe

    ReplyDelete
  2. tau takpe. geram rase nak picit piciiiiitttttt! eish!

    ReplyDelete

gO stRaight doN't beLok-beLok ;)