Friday, May 18, 2012

..: Colours of food(s) :..




Berwarna warni kan. Ada pepel, merah, krim krim sikit. Heheheee...
Ini adalah sayur campur orang yang malas ;p
Motip dah lama takde episod baru, tetiba cite pasal makanan? Alaa konon konon belanja kamu orang laa... Macam mintak maap sebab dah lama tak hapdet. Kita belanja bagi tengok gambar makanan. Kira setel la eh eh eh. Huhuuu
*macam ade orang kisah plak kan. perasan la ko sesorang itot oi* (-_-")



Kita pegi tempat ada aircond sikit jom...



 ..: tak payah ke A&W untuk minum float ;) :..



 ..: ice lemon tea yang aisnye dah yilek. huhuu :..



 ..: crunchy bread, chicken chop and fries. roti itu sangat syedaaaaappppp! rasa lemak lemak sikit :..




..: all time faveret. butter and kaya double toast :..


Jika ku rajin, akan ada lagi episod lain menyusul. Jika yaaaa.... Heheheee ;p



Daa.... =)

6 comments:

  1. Alamakkk.... lapa la tgk ciken cop tu.. -.-

    ReplyDelete
  2. sedap immm.... roti dia laaaaggiii dap dappppp! heeeeee (^_^)

    ReplyDelete
  3. tu lah.. nmpk sedap sgt. sekali pandang tak kelip2. hahahaa! over betul ;p kt old town eh.. xpenah try lg menu2 ni...

    ReplyDelete
  4. a'ah old town. dia pakej menu yg murah tu. tak silap kak ita harga dia dlm RM8.90 camtu kot

    ReplyDelete
  5. Ouh... Hmmm nak try ah nnt. Imm xnk, tp dia memanggil manggil laa.. hehe

    ReplyDelete
  6. haaaa... kak ita bole dgr gak dia panggil im tuh. hehehee ;p
    takpe, InsyaALLAH ada rezeki nnti kita gi sesama eh =)

    ReplyDelete

gO stRaight doN't beLok-beLok ;)