..: aku isytiharkan bulan ini...... :..

Sebagai bulan kasih sayang (^_^)





Sebab????













Tak paham paham lagi ke? Hahahaaaa ;p
10hb September, hari Isnin yang lepas adalah hari ulangtahun aku yg ke 28... Jadinye, bulan ni jadi bulan kasih sayang sebab besday aku dalam bulan ni. Sesuka hati je kan. Heheheee


Terimakaseh banyak banyak banyak pada semua yang mendoakan, yang memberi ucapan, yang nyanyi nyanyi, yang semua lah! Besday tahun ni perasaan aku berbeza sungguh untuk setiap doa yang dikirimkan. Aku tahu dengan yakin bahawa  Allah Maha Mendengar ;)


Dannnnn.... Adik aku yang bongsu bawak kek balik umah malam tu. Siap pesan jangan tido dulu. Heheh.. 



 ..: ok la... untuk pesanan jangan tido dulu, korang bole agak la dah pukul brp kan... muka pun tak semenggah. huhuu... malam malam sebelum midnite. makan kek memang la superb! hahaaa :..



..: adik, aku dan kek pecan butterscotch from secret recipe. sebuku tu untuk dua org. pehh! ;) :..




Emmmm..... Lama aku tak hapdet. Banyak cerita dah tertinggal. Sampai lupa font ape aku guna dalam blog ni. Hahahahaa ;p
Tapi takpe, untuk ulangtahun tahun ini, aku berdoa semoga lebih kekuatan [rohani terutamanya], semoga kematangan seiring dengan usia, semoga meningkat lagi kesabaran, dan semoga aku dapat melepasi dugaan yang diberikanNYA. Aamiin...


Aku punya roh rajin nak hapdet sedang merasuk. Hahahaaaa! 



Daa.... =)

Comments

Popular posts from this blog

..: Backdated : Cerita Bulan Kelahiran :..

TAK PERLU KOT

..: tetamu raya dan pegi beraya :..