Wednesday, July 12, 2017

..: Barang make up :..


Assalamualaikum. Selamat Hari Raya. Hehe...

Cerita raya nanti nantilah aku share. Ni nak cerita pasal benda lain dulu. Benda yang aku tak reti pun dedulu. Sekarang dah tua ni baruuuu nak berjinak jinak. Haha...


Beg mekap. Dulu aku cuma ada lipbalm saje. Pastu up sikit ade bedak. Pastu ada eyeliner. Pastu ada laa beli lipstik sebatang dua. Tu pun bertahunnnn baru abes pakai. 


Beg mekap. Eh nak jugak ada walaupun barang sendu je dalam tu. Hahahaa... 



Aku ni serasi dengan barang Silkygirl je. Lipbalm lipstik bedak eyeliner semua aku pakai Silkygirl. Pastu ada jugak la beli lipbalm In2it. Sedap jugak pakai. Eyeshadow tu brand ape ntah tak ingat. Pastu lipmatte Huda Beauty. Ada sepit kuku jugak dengan pita ukur. Senang nak ukur kalau nak beli baju online. Hehehee...

Boleh tahan jugak barang barang dalam beg ni sekarang. Makin beranak pinak pulak dia. Terbaru aku beli blusher brush. Gitewwww kemaen sangat. Padahal ntah bila yang beriye nak mekap nye pun taktau lah kan. Haha..



Dah makin sempit senak tengok beg tadi tu. Kita tukar lah beg yang besar sikit. Baru la nampak luas dan senang sikit nak cari barang. Kalau tidak dok laaa teraba raba nak capai lipbalm la lipstik la.. 


Daa... =)

No comments:

Post a Comment

gO stRaight doN't beLok-beLok ;)