Tuesday, October 11, 2011

..: malam minggu di heritage :..

Heritage? Di manakah itu ..... ??
Heheheheeee....






Kenal tak tempat tu .... ??



 ..: sudah siap mau berjalan jalan :..



Sementara tunggu kak N dengan abg nizam turun ......







Dalam kereta, adik buat kesan efek dlm gambar.. 


..:  ;p :..



Okeh, The Heritage tu dekat mines seri kembangan sana... Kami nak ke uptown tu. Tapi sebelum tu jalan jalan dalam mines dulu. 





Sambil sambil jalan sambil sambil amik gmbr. Bese lah kan.
Pahtu, sebelum kita jalan jalan di uptown tu, kena la cas tenaga di perot dulu kan. Jadi, mari kita makannnn!! Yeayyy!!


 ..: sementara tunggu makanan sampai :..


 ..: nan cheese untuk aku :..


 ..: nasi goreng kampung adik :..


 ..: mee goreng mamak encik suami :..


 ..: makan makan :..



..: neskepi 3 layer :..


Okeh, bila perot dah kenyang, tenaga dah cas, baru lah boleh memulakan perjalanan.






..: sebelum pulang :..


Masa ni kroni tak cukup korum. Tu yang rasa macam lemau cket. Huhuuu..
Takpe, lain kali bole plan lagi.
Signing off ....... 







..: dengan abg nizam ber'zapin' di pintu masuk/keluar the mines. atotoi.... ;p :..

Laki sapeeeee lah tuu... wahahahaaaa ;D



Daa.... =)

No comments:

Post a Comment

gO stRaight doN't beLok-beLok ;)