..: meraikan.... :..



 Harijadi. 


Adik aku, Mohd Damanhuri / Uri / si panjang.
8/5/2013







Kek dan sate dari Akim si bongsu dengan kawan dia, kecik. Muffin dari tunang Uri. Burger bakar Uri beli masa kuar ngedate dgn tunang dia. Aku beli ayam yang dah siap roasted tu.  




Untuk Uri, Semoga dipanjangkan usia dalam kebaikan dan keberkatan, dipermudahkan rezeki, dikurniakan kesihatan yang baik, dapat berjalan semula sihat sepenuhnya seperti sediakala, dipermudahkan segala urusan, semoga di dalam lindungan dan rahmat Allah S.W.T.. Aamiin... 



Kawan aku, Ilyashak Nurulfaki bin Omar.
25/5/2013








Aku kenal dia ni dah lama. Dari zaman skola lagi. Tapi kami tak sebaya la. Dia ni abang busat walaupun size dia paling kecik dalam geng kitorang. Dan dia ni antara yang rapat dengan aku kat kampung. 

Semoga dipertemukan jodoh yang baik, cepat cepat kawen, berbahagia di dunia & akhirat.. Aamiin... =)


Daa... =)

Comments

Popular posts from this blog

..: Backdated : Cerita Bulan Kelahiran :..

TAK PERLU KOT

..: tetamu raya dan pegi beraya :..