..: hujung Ramadhan :..



Dah nak habes pose betul baru la ade hapdet. Huhu... Nak buek camno.. Pose tahun ni aku tak sihat. Tu yang badan pun melepek je... ;(





Dua ni lauk teringin. Ikan bilis goreng kicap dengan sambal terung. Masak untuk sahur. Makan dengan nasi panas panas tu kan. Perghhh!


Roti telur sbb nak abeskan roti kat umah.



Adik aku ade bawak balik kek dari Secret Recipe. Satu ni adalah red relvet dan satu lagi durian cheese kek. Rasa dia ok cuma aku rasa red velvet ni diorang letak sour cream lebeh kottt... Sebab masam. Huhu..







Mihun ni makan time ngeteh dengan Uri. Masa ni dia balik keje terus amik aku kat Larkin. 





Ada sekali kami semua berbuka kat umah Kak Iza. Aku buat sardin dengan sosej roll. Sebab mem tak berapa gemar sosej, jadinye sardin roll tu buat back up. 


Ni dah siap goreng. Dengan cheese meleleh leleh... Huiiii.... (~_~)



Berbuka kat umah Kak Iza tu, dia buat nasi ayam. Pastu mem buat puding jagung. Wah sedap lah! Heheheee... 




Ade sambut besday anak dia yang bongsu tu skali. Tu yang terselit kek ni ha..




Ini berbuka di rumah. Aku buat sup bebola daging. Lebih kurang macam bakso gak la.. Tapi yang simple version. 


Pastu, Kak N ade datang sini. Sekali dengan tunang Uri. Kami bukak pose di luar. Kat Bangi Kopitiam je... Sempat jugak pegi bazar kat depan kopitiam tu. 










Kemudian besoknye aku berbuka lagi berdua dengan Im saje sebelum hantar dia balik. 




30hb Julai harijadi adik bongsu sorang ni ha.. Aku ingat nak beli kek kat Baker's Cottage sebab dia dah keje kat Secret Recipe. Macam boring pulak nak beli kek kat situ lagi. Saje nak beli tempat lain. Jap lagi Baker's Cottage tu tutp pulokkkk... Renovate.. So tak dapek la nak beli kek. Huhu..


Makan nasi dulang kat Old Town White Coffee.


Okeh tetiba gambar makanan dah habes. Hahahahaaa ;p
Lepas ni aku tepek muka aku pulok. Asyik asyik makanan je kannnn...


Daa... =)

Comments

Popular posts from this blog

..: Backdated : Cerita Bulan Kelahiran :..

TAK PERLU KOT

..: hari lahir adalah hari untuk makan. huhuu :..