..: lama sudaaa... :..

Assalamualaikum... Salam Ramadhan..

Tetiba sangat kannnn.. Lama tak hapdet tauk tauk sudah bulan puasaaa.. Huhu..

Cerita ada banyak. Gambar tak payah cakap lah. Sampai heng henpong aku tu ha.. Tapi sekarang ni banyak hapdet kat Instagram je.. Sonang raso. Sobab buleh link ke fesbuk teruih. Lagipun keje yang baru ni agak sibuk sikit. Banyak keluar kawasan. Masa kat opis agak terhad. Kalau ada pun nak kena prepare untuk next outstation punye program. Maka agak terbengkalai la blog ku ini. Hehee... 

Aku cuma nak cakap yang aku rasa bulan puasa ni macam best je.. Sebab pepagi lepas dah siap nak pegi keje bole terus kuar umah. Tak payah dah nak bawak bawak bekal air ke makanan ke.. Pastu kul 3 4 pagi kalau sedar pun rasa macam tak sunyi sangat. Dah dengar orang dok ketang ketung masak untuk sahur. 

Tadi pagi sebelum kuar umah aku rasa macam banyak je benda best. Tetiba bila nak taip kat sini takde idea pulok. Haihhh... (-_-")

So kena benti sini dulu lah. Nanti ada masa, ada cerita, aku share lagi. Selamat berpuasa dan bertarawikh (^_^)


Daa... =)

Comments

Popular posts from this blog

..: Backdated : Cerita Bulan Kelahiran :..

TAK PERLU KOT

..: tetamu raya dan pegi beraya :..