Tuesday, March 15, 2016

..: romantik.... keee??? :..


Tajuk sesuatu sangat. Haha...

Aku taktau lah benda ni romantik atau biasa biasa je. Pada aku macam kelakar pun ade jugak. Terpulang lah pada korang mau jadi apa. Mahu jadi hantu mahu jadi buaya nak rasa kelakar ke romantik ke biasa je ke... 


Nak beli aiskrim nestle yang dalam bekas bulat ade tiga perisa tu. Milo, KitKat dan Crunch. Taktau nak beli perisa yang mane satu. Suami kata belilah yang KitKat tu. Siap beli sudu sekali sebab nak makan dalam kereta. Masuk kereta suami terus mintak nak makan aiskrim. Suami kata ... 

"saya saje amik perisa KitKat ni sebab awak kan suka KitKat..."

Nak chia chia chiaaa ke camne ni? (>_<)


Sebenarnya ada lagi peristiwa tapi tetiba aku lupa. Bole tak? Haha tua betol! (-___-')

Kalau ingat kang aku cerita lain lah. Ok bai.


Daa... =)

2 comments:

  1. chia chia chiaaa..kalau share cukup ke?hihihi

    ReplyDelete
  2. Hahahaa hamboih ain.. Cukup lah. Bole mkn ulang2 lagi. Hehe ;p

    ReplyDelete

gO stRaight doN't beLok-beLok ;)