Thursday, April 5, 2012

..: jemputan kawen :..

Majlis ni 24hb hari tu. Sepupu encik suami. Majlis di Negeri Sembilan. Nama tempat yang spesifik aku taktauuu... Hahaaaa ;p



 ..: aku pada hari kejadian :..




Encik suami janji dengan angah. Ingatkan nak gerak sekali. Jap lagi hujan lebat pulak kat Puchong. Jadi kami gerak la dulu... Memang cuaca pun macam ala ala je hari tu. 

Dah keluar tol Seremban tu kami tunggu jugak angah kat stesen minyak. 
Sambil sambil tu...




..: membaca dengan muka yg serius amalan mulia ;p :..





Ouh, saya membawa si merah yang baru itu ;)





Mari tengok gambar pengantin yang comel momel ini


Selamat Pengantin Baru! Semoga kekal bahagia ke akhirnya hingga ke syurga =)



Daa... =)

2 comments:

gO stRaight doN't beLok-beLok ;)