Wednesday, February 13, 2013

..: hari rabu yang masih lengang :..



Di opis aku ramai yang masih bercuti. Well.... Walaupun cuti Tahun Baru Cina, tapi kita kan 1Malaysia maaa... Hahaaa ;D

Jadi, di kemalasan kesempatan ini marilah kita menghapdet belog mane yang termampu *ayat apakah ini, Taktau apa kena mengenanya* huhuu... 



Ini adalah pada suatu hari di mana aku berasakan ada roh rajin memasak meresap masuk ke dalam badan. Haaa... Teruslah kita realisasikan menjadi kenyataan. 



Sayur campur dan sardin. Yaaaa.... Sardin inilah yang membuatkan aku seperti teringin ingin memasak gitu. Makan nasi putih panas panas dengan sardin + kicap + telur dadar adalah nikmat hokayyyy...! *syukur Alhamdulillah* =)




Signature dish kak N, Nasi lemak. Memey terbaek ah. Sekarang ni kalau makan nasi lemak dah tak terasa sangat lemak dia tu. Bila masak sendiri baru la asli cket rasa. Tambah pulak dengan sambal tumis sotong dan sotong goreng tepung. Peh! Owh, di kiri itu adalah jemput jemput kurma hasil tangan mak nora =)



Sudah selesai makanan di rumah, mari kita keluar pulak. 

 ..: Crispy Chicken Salad [kalau tak silap aku lah]. Makan di Secret Recipe :..




Dah makan semua tu, marilah kita membasahkan tekak....









Okeh, bila tengok gambar tiga yang terakhir ni rasa macam naaakkkk!! Lagi lagi yang bawah. Hadoii...! (-__-)


Daa.... =)

No comments:

Post a Comment

gO stRaight doN't beLok-beLok ;)