..: hepi besday cidot & makan makan lagi! Heeeee~ :..



Besday Cidot adalah pada 7hb Februari yang lepas. Tengok dah brp lama punye lepas. Muahahahaaa...
Makanan simple simple saje. Sebab plan pun dah last minit. Husband dia yang plan. So menu pun adalah yang paling ringkas.




 ..: Kek yang syedapp! Syedap sebab ade cheeesseeee... Heheee :..


 ..: Chicken Golden Wrap KFC. Aku rasa ayam ni macam biasa biasa je lah. Takde lah sedap sangat pong. Banyak jagung jeeee... Pastu podeh mak aihhh! Ayam pun mcm basah basah gitu. Tapi masih boleh telan lah. Kalau aku kan, ape aje yang tak boleh ditelan? Hahah! ;p :..





 ..: Ringkas ringkas pun penoh gak la meja :..




Yeayyy! Tiup tiup lilin. Heheheee... Untuk Cidot sahabatku. Semoga dipanjangkan usia dalam kebaikan, dipermudahkan rezeki, bahagia dunia akhirat, sihat sejahtera, dan semoga dilindungi dan dirahmati-NYA. Aamiin... =)



Okeh, ini makanan lain plak. Ini adalah time menjaga adik aku yang eksiden tu. Bila jaga orang sakit ni, semua yang dia rasa nak makan akan kita cuba tunaikan sesegera mungkin. Kalau boleh cakap je, terus zassss! Ade depan mata. Haaa gitu ko. Hahaaa...



Tengok! Segala jenis fast food ada di situ ye... Maka lelemaks pun dengan fast nye bertambah tambah di dalam badan. Hahahaaa.... Ni sape yang nak makan ni sebona ehh? ;p




Ini pula buatan sendiri. Nak makan pizza konon nyeee... Tapi maleh nak buat doh. Pastu yang segera pun nan hado. Jadi kita modified cket bagi nampak based tu konon konon macam doh pizza. Hahaaa...
Gunakan roti gardenia di situ ye... Kemudian sapu sos tomato atas roti. Letak kan kepingan cheese. Kemudian tabur minced beef dan sosej. Lepas tu taburkan juga black pepper dan mozzarella cheese. Lebeh banyak cheese lebeh lelemaks ummpphhh! Kemudian masuk oven, set lah time dalam 5-10 minit camtu.. 
Tu aku guna bebola daging kemudian dipotong kecik kecik. Sosej dengan bebola tu aku rebus dulu bagi masak cket. Jadinye nanti bila masuk oven tak perlu nak masak lama sangat. Agak agak cheese dah mencair dah okeh dah =)


Daa.... =)

Comments

Popular posts from this blog

..: Backdated : Cerita Bulan Kelahiran :..

TAK PERLU KOT

..: tetamu raya dan pegi beraya :..