Wednesday, February 13, 2013

..: mari cerita tentang aku yang..... :..




Gilakan roti. Ye.. Aku sangat gilakan roti. Aku pun taktau apsal ntah. Bila nampak roti tu macaaammmm hmmmmmmm geraaammmm! Taktau nak pilih mane 1. Semua aku nak! Hahah gile mereng tak? Sebab tu la muka dan badan pun macam roti. Makan yis banyak sangat. Muahahahaaa ;p

Kat rumah mesti ada standby roti gardenia tu. Pendek ke panjang ke tapi mesti ada.
Bila pegi kedai roti laaagi lah aku menggilaaaaa... Roti cheese, chicken floss, croissant, aaaaaaa~~~ *mata bersinar sinar*
Aku macam teruja bila nampak roti. Ahahahaaaaa ;D




Aku juga gilakan telur rebus. Aku sorang sorang boleh makan lebih dari 3 biji telur rebus. Heheheheee ;D
Kalau mak abah pegi jemputan kawen dapat telur rebus, memang mak nora akan offer kat aku la. Kadang tu tak payah offer pun... Letak je la atas meja tu, kompem nanti ghaib. Dia tau la sape punye keje. Hahaa.. [gambar : en. google]



Sepahkan katil juga menjadi habitat tabiat aku sejak bila ntah. Aku sangat suka sepahkan katil. Besenye lepas balik dari kampung, aku keluarkan semua baju baju dari beg. Susun atas katil. Pastu taktau nak kemas mana dulu. Sudahnye tido la bersama kain bajuuu... Muahahaa ;p 
Bukan takat kain baju je, segala buku ke beg ke majalah ke, pun kadang kadang aku susun atas katil. Hahahaa...

Ni gambar pentipu ni. Masa ni aku kursus kat Cameron Highland. Aku sorang je dalam bilik. Tu pun aku guna katil yang sebelah sana je. Sebelah sini macam bese lah. Jadi almari tempat aku susun baju, beg, dan lain lain. Hehehee... 




Sandal atau kasut. Hmmm.... Aku tak berapa gila lah yang ni. Kalau Kak N ye, dia memang penggila kasut. Lagi tinggi lagi dia gila. Hahaha.. Masa ni pun sebenarnya aku tolong pilihkan untuk dia. Sebab dia taktau nak yang mane 1. Semua pun macam lawa. 





Yaaaaa.... Aku lebih gilakan handbeg. Dia punye gila tu sama macam kalau aku nampak roti. Haaaa ko bayangkannn... Huhuhuu... [gambar : encek google]


Setakat ni aku rasa itu je lah kegilaan aku yang agak besar. Owh, sekarang ni gila membeli barang secara online. Yang ini sohsah nak kontrol wooooo.....! (-__-")

Sehingga bertemu lagi di kegilaan yang lain pula. Hehehehhh! 


*disebabkan kegilaan ini, mak Nora gelarkan aku hantu telur, ratu beg & hantu roti. huahuahuaaa.... 


Daa... =)

4 comments:

  1. Ahahahaa ;D
    Hmm.. Tapi kan, lari ke jalan tu? Larat ke nak lari...?? Muehehehehh ;p

    ReplyDelete
  2. sama! i pon sgt suka roti dan telur rebus. cuma atas sebab2 kesihatan terpaksa makan roti kadang2 jer. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. owh ye ke... nape eh, ape yg mnyebabkan roti tu efek dgn kesihatan u?

      Delete

gO stRaight doN't beLok-beLok ;)