Friday, January 9, 2015

..: ADIKKU KAWEN PART 3. SANDING PIHAK LELAKI :..


Hi korang...
Selamat Tahun Baru! Heheh.. Dah 9 hari baru nak ucap kan ;p

Okeh mari sambung cerita adikku kawen dengan anak raja. Last part. Sanding di pihak kami. Majlis adalah pada 27hb Disember tahun lepas. 

Malas cakap banyak. Jom tengok gambar.



Ini sehari sebelum. Pengantin bersama pengapitnye. Sopan ayu sangat kan bila si bujang buat bunga telur siap duduk bersimpuh lagi. Auwwww...! ;p


Esoknye tema kelabu hitam. Bila dah siap semua, sebelum tetamu serbu marilah kita posing dengan bapak pengantin dulu yeh..


Kakakku yang sulong. Kak Iza dengan Abg Din jaga pintu masuk. Hehehe... 


Biar apa pun yang berlaku, hiruk pikuk kota tidak kuendahkan. Tido lagi penting hokehhh! Haha..



Pengantin dah sampai.. Pengantin and the geng tido hotel saje. Hotel kat depan rumah je okay. Ko hado? Hahaha... Bila rumah dah penuh kan. Dengan barang dengan orang segala bagai, sila lah pandai pandai bawak diri tu. Ini kalau semua dah kawen campur anak cucu semua ni.. Hmmm... Padat! Haha..




Pengantin sampai terus makan kemudian potong kek. Dah selesai suap suap segala bagai, duduk di pelamin untuk bergambar. Takde tepung tawar renjis renjis dipilis semua tu. Sonang kojo. So terus bergambar je dengan keluarga pengantin pompuan dan kawan kawan pengantin. 





Dah petang sikit tu, cuaca dah mula berubah. Hujan turun tapi still undercontrol. Dan Alhamdulillah dah selesai semua, maksudnye tu pengantin dah sampai, dah makan sume. Kiranye dah lepas waktu kemuncaklah. So bila orang pun dah lega sikit, kami sambung posing dalam rumah pulak dengan pengantin. Hehe..


Bagi mengakhiri episod ni, aku bagi gambar family. Eh, mcm ryhme plak. Hahah! 




Ko tengok nih. Tengok. Camneeee lah anak anak tak jangkit perangai. Bapak sape lah nihh.. Hahahaa! Memang keturunan buat kecoh kecoh ni ;p




  Nah, yang elok sikit. 


Daa... =) 

No comments:

Post a Comment

gO stRaight doN't beLok-beLok ;)