..: sembang kosong :..


Hi..

Saje nak sembang. Takde pape pun sebenarnya. Hehe..

Hari ni bos cuti so aku merewang je taktau nak buat ape. Haha. Padahal aku rasa keje macam banyak je ni. Ahad ni aku start outstation dah. Tapi pelik sebab apsal rasa macam rilek je. Tu yang risau takut ade pape yang aku terlepas pandang. Owh! Memang adelah! Jap lagi sambung.

Okeh mari sambung. Kan betul ade benda yang terlepas pandang. Padahal dah buat check list. Haihhh tua betul. Hahah!

Haaa cakap pasal tua ni kan, aku memang dapat rasa perbezaan tu sekarang. Kalau dulu masa muda remaja belia 4B, pantang ada masa terluang. Terutama hujung minggu. Memang akan cari geng untuk merewang kuar jalan jalan pegi sana pegi sini. Bukan nye buat ape pun, cuci mata je kata orang. Tapi sekarang ni duduk rumah adalah lagi best! Baring baring ke duduk duduk pun boleh lah. Tak kisahlah apa gaya pun tapi kat rumah je. Bestnyeeeee... Huhuhu...

Tapi tulah, bila cuti rasa kejap je dah petang. Pastu dah malam. Nanti tak lama dah nak Isnin balik, dah nak keje. Huh.

Lagi satu, sekarang ni kalau ada pape yang boleh menimbulkan rasa nak marah, aku dah bole kontrol sikit la. Sikiiittttttt sangat lah aku rasa. Kena usaha lagi nih. Huhu.. Kalau dulu pantang wehhh. Memang melenting je tahunye. Haha terok sangat perangai tuh!

Tapi yang tak berubah ubah sekarang ni, aku punye malas tu. Payah betol. Apsal ntah yang malas bebeno. Kalau lah ade supplement untuk bagi rajin memang aku nak beli. Ni aku masih sorang lagi ni. Belum ada suami ada anak nak kena uruskan. Kalau dah ada tu ntah camne la plak kang.

Okeh... Aku selalu camni tau. Bila time mandi ke kat dapur ke banyak je idea nak membebel. Tapi bila bukak je "create a new post" ni terus blank kepala. Hapepontakbleyyy (-_-")

So benti dulu lah ye. Kang kalau ada idea lagi aku sambung lagi. Hehe..


Daa... =)

Comments

Popular posts from this blog

..: Backdated : Cerita Bulan Kelahiran :..

TAK PERLU KOT

..: tetamu raya dan pegi beraya :..