Thursday, September 10, 2015

..: HARI INI :..


Hi Assalamualaikum.

Marilah menghapdet belog di hari jadi. Kehkehkeh! Konon sebagai tanda kenang kenangan laaa.. Ceh!

Banyak cerita lain sebenarnya. Tapi standed lah. Cerita yang dah berapa minggu [ke bulan?] punya cerita. Gambar amik kemahen banyak lagi. Tapi nak tepek sini maleh. Nak masuk kat IG pun maleh. Eh apekehey maleh kebeno engko ni??? Hahahaaa...

Oklah, hari ini Alhamdulillah sihat walafiat di umur 31 tahun. Keluarga bahagia, Allah temukan jodoh yang bahagia, aku mempunyai pekerjaan tetap, tempat tinggal selamat, makan pakai masih cukup, Alhamdulillah untuk semua nikmat dan kurniaan ini. 

Semoga aku semakin penyabar, istiqomah menunaikan kewajipan di awal waktu [hehe..], rajin, cergas, sihat sejahtera, boleh berfikir dan bertindak secara matang, dikurniakan zuriat yang soleh dan solehah, kesihatan yang baik, jodoh yang bahagia dan berpanjangan hingga ke syurga, dan semua yang baik baik lah hendaknya. Semoga dijauhkan dari dugaan berat yang tidak tertanggung. Dannnn... Kalau ada dugaan yang mendatang, semoga aku kuat dan mampu menghadapinya. Aamiin...

Okeh dah. Doa lain pepanjang lagi tu kita mohon kat saluran yang sepatutnya lah kan. Hehe.. Lepas ni malas nak sambung episod yang tertunggak tunggak tu.

Daa... =)

No comments:

Post a Comment

gO stRaight doN't beLok-beLok ;)