Monday, January 31, 2011

..: cHeratiNg :..

hujung tahun lepas aku ade bgtau yg aku kena g cherating. 
meh nak tunjuk cket gambo makanan kebanyakkannya masa aku kat sana. 
kami ahli rombongan telah menginap di holiday villa beach resort & spa cherating.
tempatnye camne.....??? klw nak tau korang g lah sendiri yeh.... hehehehee ;p 


 
..: sata ikan. besh woooo..... makan dengan kopok lekor gak. makan panas panas. pehh! masa ni kami g makan kat kemamang [wahh tetiba t'kuar plak ganu. hehehee] :..



..: bilik mesyuarat kami berhadapan dengan tempat ini :..

kat sana aku satu bilik dengan cik sikin. kami berdua saje. tapi......
cuba korang tgk gambo makanan kat bwh ni.
heheheheheee...... 

 
 ..: ade sup [sorang 1 mangkuk]. dengan roti. ade buah. spageti. nasi goreng. bbq. pencuci mulut dan lain lain lagi :..


 
 
 ..: fruit tartletttt!!!! mau lagikkkk!!!! [tetiba meroyan] ;p :..



 
 
..: bedua jek. tapi meja penuh. haaaa..... maknenye ape tu? ape? ape? kehkehkehkeh! ;p :..


asyik gambo makanan jekkk.... jom tgk plak gambo org yang makan tu. 

 ..: dah makan banyak, kombang la kan.... :..


 ..: nak cuba jadik kurus ke cik....?? :..



org yang kuat makan itu signing off.....

..: me and cik sikin =) :..

gambo makanan tu sume adalah pada malam terakhir okeh. malam tu ade buat bbq dan tgk bola final yg malaysia lawan indonesia tu. 
siap pasang skrin beso tau. mmg besh giler bersorak. mcm kat stadium. padahal orang orang kami jek yg ade kat situ. huhuu....

*klw makanan tu adalah pada malam terakhir, yg hari sebelum sebelum tu korang ble bayangkan tak.....? kehkehkeh ;p


daa.... =)

No comments:

Post a Comment

gO stRaight doN't beLok-beLok ;)