Saturday, January 8, 2011

..: maSih tAk mAmPu..... ;( :..

lama tak jumpe kan [okeh. maksud aku di alam maya ini lah]

nak tau ape yang jadi? last hapdet g cherating ari tu kan. ingatkan jumaat tu sempat la curi curi hapdet. tapi coti kan sebab Malaysia menang tu [yeayyy!!]. so tergendala.

pahtu aku sambung cuti sbb anto adik yg bongsu itu melapor diri di IKBN Peretak, Kuala Kubu Bharu Selangor. tapi gambo takde yek. sbb nape ntah takde nafsu nak amik gambo plak time tuh. atau lupe kot. huhuuu...

aku naik keje sehari, terus kena ke cyberjaya. ada mesyuarat plak. ari khamis ari tu. dan itu lah sehari aku keje setakat bulan ini, pada tahun baru 2011 ini. 

sebabbb.....??? aku tak sihat plak. dan doktor bagi mc dari ari jumaat sampai selasa depan. klw tak ok lagi, sambung mc lagi. nak hapdet....... mcm belum ada daya sepenuhnya lagi. cuma episod tanpa gambar ini saje yg termampu.

nanti dah sihat ai hapdet okehhhh.....

banyak benda nak cite. tp dah basi la nnti. takpeeeee..... aku panaskan balik. klw bau basi pong, belok aku kannnnn.... heheheheee

*owh ye, ade la cket cket cite dan gambo kat belok budak yang banyak membantu ini. time kasih yek imm! (^_^)

daa..... =)

No comments:

Post a Comment

gO stRaight doN't beLok-beLok ;)