Wednesday, June 29, 2011

..: lepas makan pegi tengok baby :..

Masa hari bapa tu, kak n tetiba plan ajak bekpes sesama paginye. Mlm tu aku tido umah mak mertua [wah! kita dah ada mak mertua lah. hahaa ;p ]. Pagi tu terus jumpe kat tempat yang dijanjikan tu.


 ..: mak nora dan abah :..


..: mertuaku. abah dan mama :..

Mereka duduk berhadapan. Aku terpaksa amik jek gmbr camni sbb diorang mmg takble tak bercakap. Adeeeee jek benda nak diborakkan.



 ..: kak n dan abg nizam :..


..: kami ;) :..


Kami berempat plak duduk berhadapan.  Masa dah sudah makan sume tu, nak gerak pong cket punye susah kooo... Nak tunggu diorang tu habis bercerita. Haihhh.....!

Pahtu, kami sambung melawat si comel plak. Anak najiha. Lepas dia bersalin tu aku belum sempat pegi tengok lagi. Ni ade masa, kita tengok lah sekali. Bawak dua dua family. Pakej.


 ..: tengok tangan dia dulu. Mama dia kata jari dia runcing. ikut mummy dia lah. hehehee :..

 ..: okeh fatihah. mummy cover cket kepala botak tu ye... ;) :..


 


Geram tengok. Dia tido jek. Tukar tukar tangan orang pegang dia pong dia pejam jek mata. Takde bunyi. Tapi dia kuat mengeliat okehhh....


..: tadi tunjuk gmbr tangan. ni kaki plak :..

So comel lah! Semoga membesar dengan sihat, cerdik, dan solehah ok sayang (^_^)


Daa.... =)

No comments:

Post a Comment

gO stRaight doN't beLok-beLok ;)