Thursday, June 9, 2011

..: selesai sudaaa.... :..

Alhamdulillah....
Majlis selesai sudah. Lega sikit rasa. Nak hapdet blog. Banyak episod nak buat ni. Tunggu yek ;)


 ..: Malam nikah kami ber-kelabu hitam :..


..: Masa hari persandingan kami ber-merah hitam pulak =) :..


Gambar takde watermark sebab malas. Lagipun cuma nak mengkhabarkan jek dulu. Kemudian kita cerita lagi okeh.

Sekarang sudah bertukar status. Bak kata adik syg yg sorang ni, sekarang aku dah naik satu level dalam hidup ;)
Tugas dan tanggungjawab pong dah bertambah. Berat pong macam nak bertambah jekkk... Ape pong, aku bersyukur semuanya dah selamat dan berjalan lancar. Lega sikit tengok mak dan abah bila dah selesai majlis ni. Bagi diorang tarik napas, rehat dulu, sebelum sambung untuk majlis adik adik plak nanti.

Tunggu episod seterusnye okeh ;)


Daa.... =)

4 comments:

  1. Hihihi sukeee lah bace. Tak saba dah ni tunggu entry berikutnye tu :P

    *ai shy-shy cat lah bile yu panggil adik syg. >,<

    ReplyDelete
  2. olololooo.... ni tak sbr ni sebab ade panggil adik syg tu lah kan. tau dah imm nih. hahahaaa ;p

    ReplyDelete

gO stRaight doN't beLok-beLok ;)