Wednesday, June 29, 2011

..: masak dan beli :..

Hari Jumaat lepas aku masak asam pedas ikan duri untuk encik suami. Aku rasa nama ikan tu ikan duri la kot. Sebab kat isi dia pong sungguh banyak duri. Huhuu


 ..: simple saje. tapi macam kurang pekat :..


 ..: sayur goreng campur. cendawan + jagung muda + bunga kobis :..

Lauk ni aku masak malam, untuk dibawa bekal jumaat tu lah. Petang tu aku pegi pasar malam dengan idot dan kemal. Tapi tak beli banyak pong sebab malam tu nak kuar lagi.


 ..: campur nasi goreng + kuetiaw goreng :..


..: cendol. ni aku sorang jek yang minum. encik suami takmauuu :..


Aku ade beli roti pita ayam jugak. Tapi letak kejap jek dah habes encik suami makan. Sedap sgt katenye. Suke ye encik ye... Nanti kita beli lagi yeee.... ;)

Malam tu ade agenda bersama idot, kemal dan si temok raisha. Episod lain yek. Hehehee


Daa..... =)

No comments:

Post a Comment

gO stRaight doN't beLok-beLok ;)