..: tahniah untuk mereka :..

Masuk bulan Jun ni, ade beberapa orang kawan aku yang menyambut kelahiran baby baru. Memang sume diorang ni, due dah dekat dekat dengan majlis aku. Tapi yang sorang ni memang aku pesan untuk tunggu lepas makan nasi minyak aku, baru kuar. Hehehehee ;p
Dannnnn.... dia memang dengar kata okehhh. Gud2 ;)
Elok jek lepas majlis aku, baby pong kuar... Alhamdulillah....

1) the 1st and foremost....


..: meet the new princess, Fatihah Najwa binti Mohd Ismail =) :..

Lahir pada 1hb Jun 2011 [Rabu], jam 10.51 pagi di Johor Bahru. Dia adalah anak kepada kawan baik aku, Najihah. Aku penah cite pasal dia dalam blog ni. Dia menunggu selama 7 tahun sebelum kelahiran baby ni. Pahtu masa awal awal peknen dulu, dia kena ciken pox dan doktor nasihatkan dia untuk gugurkan kandungan sebab takut efek pada baby. Tapi Allah Maha Berkuasa, baby dia lahir sihat sempurna cukup sifatnye. Alhamdulillah syukur.... =)

2) Sorang pegawai kat opis aku ni. Nama dia Puan Nur Anisa Rosli. Melahirkan bayi lelaki pada 5 Jun 2011 [Ahad]. Diberi nama Wan Hamzah. Sebab nama bapak dia pong ade wan jugak. Tapi aku tak ingat. Panjang bebeno.. Mak bapaknye putih. Anaknye pong putih jugak. Sori, gambar takdok... huhuuu~

3) Opismate jugak. Firdaus Jamaludin [yb]. Wife dia [aida] telah selamat bersalin 8hb Jun 2011 (Rabu) pukul 9.20 pagi. Anak perempuan, diberi nama Nur Farha. Pong putih dan bolat muka dia. Sori gak gambar takdok. heheheeee....

Semua aku dah gi melawat kecuali anak si jiha tu. Sebab masa aku balik ke putra ari tu dia masih belum balik kg untuk berpantang. Dia kat JB lagi, ade appointment dgn doktor 8hb. Lepas tu baru dia balik. Tapi ni pun aku tak sure dia dah ade kat kg ke belum. Next time balik lagi baru aku dapat gi tengok anak dia. Tak sabar okeh. Tengok gambar sangat gebussssss....

Okies. Itu saje. Tahniah untuk keluarga mereka bertiga (^_^)


Daa.... =)

Comments

  1. Im mmg suke name Najwa. Dah berangan dah nanti dah ade baby nak letak nama Najwa. Ops! Over pulak pikir.. hihi =p

    ReplyDelete
  2. *eh eh, yang gambar kat sidebar "Still single in da family" tu dah boleh edit. ahaks! ;)

    ReplyDelete
  3. tu lah. sedap gak nama tu. takpe, dah bese dgn keoveran im. kehkeh ;p

    ReplyDelete
  4. eh. eh. ha a la... terlupa plak. hehehehe. mekaseh yek ingatkan ;)

    *mmg banyak nak kena hapdet nih. haiyaa...

    ReplyDelete

Post a Comment

gO stRaight doN't beLok-beLok ;)

Popular posts from this blog

..: Backdated : Cerita Bulan Kelahiran :..

TAK PERLU KOT

..: tetamu raya dan pegi beraya :..