..: Perkembangan semasa :..



Selain dari badan aku yang semakin berkembang dengan pesatnye, mari kita tengok jugak perkembangan yang lain yek. Hehe...




Kawan aku, Anis Adila telah selamat melahirkan anak kedua dia. Nur Fakhirah. Berat 3.8 kilos okehhh... See the pipi lah. Heheh! 


Itu abangnye, Mohd Fakhri. Abang nye ni sama tarikh lahir dengan aku. 10 September. Dah dapat sepasang dah anak dia lelaki pompuan. Alhamdulillah... =)


Aku pegi melawat anak Anis tu dengan Idot. Tu pun dah seminggu lebih gak lepas dia bersalin. Sebab dia kena tahan wad. Anak nye kuning... 







Raisha yang semakin bam bam dan keletah. Memang tak reti duduk diam laaa... Ade je benda dia nak kacau kita. Lepas tu mulut memang petah. Bercakap macam orang dah dewasa sangat dah. Geram aku rasa nak picit picit je budak nih! Hahaaa..




Anak Najiha. Besar dah anak dara sorang ni. Aku jarang sangat jumpa dia. Tu yang bila sesekali jumpa tau tau je dah besar. Huhuu...





Adik aku. Gambar atas tu dia masih berjalan dengan bantuan tongkat lagi. Tapi lepas dah follow up check up kat hospital hari tu, tongkat dah bole dilepaskan. Dia dah bole berjalan dengan dua kaki je. Alhamdulillah... Tapi masih terkengkang kengkang dan senget sikit lah jalan tu. Sebab masih rasa sakit lagi. Kalau renyah lebeh cket je malam kang sakit pinggang. Lepas tu nanti ada la yang jadi tukang urut tak bertauliah untuk dia. Hehehe...
Alhamdulillah syukur...

Itu dulu perkembangan yang ada setakat ni. Kalau ade ape ape yang berkembang lagi lepas ni aku share lagi yek.


Daa... =)

Comments

Popular posts from this blog

..: Backdated : Cerita Bulan Kelahiran :..

TAK PERLU KOT

..: hari lahir adalah hari untuk makan. huhuu :..