Thursday, May 30, 2013

..: teringin :..


Makan lah ape lagi kan kalau aku ni. Hahaaaa



Kari telur pecah. Ntah kenapa keinginan nak makan kari ni dia kadang datang secara tetiba. Hahaa.. So mari lah kita buat. Siap repeat lagi. Tapi kali kedua buat tak letak santan. 



Ini namanye bubur somsom. Aku taktau kenapa nama nye begitu ye... Dia guna tepung beras [kot]. Letak inci kaler hijau dgn daun pandan sikit. Pastu makan dengan air gula. Ini mem buat. Aku request saje. Heheheh... Sape tau bubur ni? Makan sejuk sejuk sodaapppp! 



Jemput jemput ikan bilis + cili padi + bawang + kentang. Ini pun kadang kadang boleh bagi rasa teringin tu. Lagi lagi kalau aku pose. Tetiba rasa nak berbuka makan jemput jemput ni. Panas panas. Perghh! 




Okeh yang ini bukan teringin. Ini kakak besar masak. Ikan siakap tiga rasa. Tapi ni dah jadi mangsa ratahan. Heheheee...


Ade banyak episod lagi, In Shaa Allah. Tungguuuuuuuu.... ;D


Daa... =)

No comments:

Post a Comment

gO stRaight doN't beLok-beLok ;)