Wednesday, July 10, 2013

..: konvo di picc :..


Adik aku yang bongsu tu telah mengkonvokan [eh?] dirinye setelah habes blaja setahun yang lalu [lebih kurang laa..]. Tarikh konvo dia memula 5hb Mei. Tapi sebab masa tu kan mengundi, jadinye telah ditunda ke  25hb Jun. 



..: Eceh! ;p :..



 Pintu gerbang untuk laluan graduan ke dewan majlis




 Jumpa geng geng dia


Macam bese lah. Yang bole masuk dalam dewan tu cuma dua org je. So mak dengan abah masuk dalam. Aku, Kak N dengan Kecik duduk dalam satu lagi dewan. Ade skrin ni. Dapat la tengok gak dia terima skroll tu. Mengantuk gak nak tunggu nih. Elok je turn dia sampai, dah setel tu kami pun mintak diri untuk meninggalkan dewan. *gila skema ayat* Huhuhu... 


Tak lama kami keluar tu dah nampak ada graduan yang turun eskalator ni. Pastu nampak la si bongsu itu bersama rakan rakan nye...

 

Hamboih... Kemahen eksaited kaannnn... ;D



Sebelum acara sebenar ni besenye ada raptai kan. Masa selesai raptai tu, abah dah bayar siap siap untuk dia amik gambar studio tu. Semua booth pn ade kan masa majlis konvo camni. Jadi kita selesaikan dulu amik gmbr studio. 


Selesai di situ, kita bergambar dengan family pulak okeh.. 

 Dengan mak abah



 Mak abah dan kecik. Kecik ni kira macam anak angkat family kitorang la.. ;)



 Walaupun dia kecik, tahtap la adik aku yg beso ini si bongsu. Sebab Kecik tu tua setahun dari adik aku. 



Gambar bawah ni memang macam ni. Abah memang snap je gmbr kitorang. Bukan buat buat ke berlakon ke hape. Bila aku tengok balik memang dasarrrr banyak cakap! Hahahahaa ;p







Yang bawah ni baru la stat posing. Heheh...



 
 



Okeh dah. Jom kita balik. Dah setengah hari di sini. Petang sikit mak abah Kak N nak balik Kluang plak. 

 

Tahniah adik! Konvo sudaaa... *tepuk tepuk tangan* (^_^)


Daa... =)

No comments:

Post a Comment

gO stRaight doN't beLok-beLok ;)