..: update lagi :..


Seperti biasa, hari Jumaat je la pun yang aku rajin nak hapdet. Eh, rajin keeeee?? Hahahaaa.... ;p
Dan seperti biasa jugak kita himpunkan semua gambar dalam satu episod. Hahahaa lagi ;p


Makan lagi.
Well... Ape lagi pun dalam hidup aku ni kan? Makan je lah. Huhu... 



Ini mood baik dan rajin Kak N masakkan nasi lemak. Siap dengan ayam goreng berempah, telur rebus, papedom semua. Memang sodap! Timun tu sekadar hiasan je sebab masa nak snap gmbr ni Kak N kata kita letak timun tu. Baru la lengkap. Lepas tu dia amik balik timun tu sebab aku tak makan timun. Huhu...









Ahkak baru blaja makan sushi dekk...! Sedeh? Tidak lah. Aku cuma rasa teringin nak makan. Nak try jugak tekak ni bole masuk ke tidok sushi ni. Itu Maizatul. Dia la yang ajari aku makan. Klw ikut kan ade lagi geng geng ladies kami. Tapi sudahnye kami berdua je yang available. Takpe ladies, nanti kita repeat yeh ;)

Bole la sushi ni. Cuma wasabi tu memangggggg perghhh! Menangkap kat idong teros. Meleleh air mata jap. Pastu rasa tu hilang camtu jee.. Memang sesuatu sangat tau wasabi ni. Hahahaa... Aku suka yang jelly fish ke ape ntah tu. Sebab kitorang taktau ape benda nama dia main capai je pinggan yang rasa rasa macam best. Haha!


Adikku eksiden lagi.. (-_-)
Ye, adik aku yang eksiden bulan 1 hari tu. Ni dia eksiden lagi. Kereta pulak. Alhamdulillah dia selamat. Kereta la teruk sikit. Takpe, keta ade spare part. Huhu...






Okeh itu dulu buat masa ni. Nanti aku tengok lagi gambar ape yang ada. Dah tau gambar ape baru tau nak cerita ape. Eceh! ;p


Daa... =)

Comments

Popular posts from this blog

..: Backdated : Cerita Bulan Kelahiran :..

TAK PERLU KOT

..: tetamu raya dan pegi beraya :..