Thursday, August 28, 2014

..: Penantian 10 tahun :..


Aku dah pernah bagitau dalam episod sebelum ni. Pasal Kak N peknen lepas 10 tahun dia kawen. Dan Alhamdulillah dia dah selamat melahirkan pun. Baby gugurl lagi uollsss... So belum ada lagi cucu hero untuk mak abahku dan anak sedaraku. Huhu... Takpe, yang penting selamat, sihat sempurna.




Aleesya Rahadatul Aisy =)
Lahir pada 17/8/2014 hari Ahad. 36 minggu. Berat 1.7kilo. Secara normal. Budak ni memang laa.. Sebenarnya masa hari Ahad tu Kak N pegi check up biasa je. Pagi dalam pukul 10 lebih tu Abang Nizam wasap gambar Kak N tengah  baring. Doktor cek jantung baby semua. Tetiba tengahari tu dah bukak 5cm hokay. Memang tak sabar nak kuar ini budak. Haha! 



Halussssss je. Tengok berat je pun dah tau kan. Hehe.. Tapi nyusu kuat nih. Bery pun kuat. Bangun tetengah malam bery. Tapi nasib baik daddy dia jenis melompat bangun terus bila dengar suara anak. Kalau tidak sebelum ni mau setengah jam kejut pun belum tentu bukak mata. Hehehe...


Dan, atas kelahiran yang sangat dinantikan ini, atas kurniaan yang tidak ternilai dari Allah ini.. Makanyaaa...




Daddy dengan Aisy sama sama botaakkkkk! Hehehehee... ;p

Selamat datang ke dunia, anak saudaraku. Selamat mengenali keluargamu. Semoga membesar dengan sihat. Menjadi anak yang solehah dan berbakti pada mummy dan daddy. 


Daa... =)

No comments:

Post a Comment

gO stRaight doN't beLok-beLok ;)