Wednesday, April 13, 2016

..: panas :..


Cuaca sekarang ni, Mashaa Allah! Semua pun tahu panas dia macamana.

Pagi pagi lepas mandi, nak siap siap pergi kerja. Belum tengah setting nak pakai tudung peluh dah meleleh leleh dalam baju. Muka dah basah macam lepas lari turun naik tangga 80 kali. Apehal? Panas...

Sampai opis, daripada parking nak sampai nak masuk ke dalam opis tu. Berjalan sikit naik tangga sikit. Sampai kat tempat duduk, muka basah macam kan datang opis ni dengan berbasikal. Apehal? Panas...

Balik kerja masuk dapur nak masak. Masak je punnnnn dah macam peluh berjogging satu bulatan besar Putrajaya ni. Apehal? Panas...

Lepas siap masak, mandi solat semua. Badan basah jugak sampai pelik, tadi mandi ke atau mandi peluh? (-__-") Apehal? Panas...

Haihhh laa panasnye... (>_<)

Kadang aku terpikir. Kalau begini la panas dunia.. Hurmmmmm... *sambung lah sendiri ayat ni*


Daa... =)

3 comments:

  1. haaah... mmg pun.. bukak kipas dah 5 pun tak rasa ape. si hannan tido, kepala macam mandi.. peluh gile... sian dia.. pastu kita ni asyik peluh peluh je... haih dunia dunia..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu laaa... Tido mlm memang lencun. Mandi peluh. Jenis yg panas smpai kita bole trjaga dari tido. Huhuhu...

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete

gO stRaight doN't beLok-beLok ;)