Monday, August 1, 2011

..: masih terasa hingga kini (-__-) :..

Aku tak tahu bagaimana nak mula. Tapi memang masih sedih dan terasa kehilangan...
26 Julai 2011, Selasa, Jam 1.10 tengahari... Arwah atuk, Hajah Hasnah binti Mohamed telah kembali ke rahmatullah. Sedih memang sedih. Aku kesian kan emak. Ye lah, emak dia yang meninggal dunia kan. Bayangkan kalau kita. Ish, tak sanggup aku. Tapi kita kena redha... Dan tahu bahawa mati itu pasti..

Ade rasa ralat dalam diri tapi aku pasrah... 
Masa membaca kisah arwah dalam blog adik kesayangan ini pun aku dah sebak. Menaip ni lagi la laju jek air mata keluar.... ;(


..: arwah masa majlis kawen di rumah aku :..

Tapi Alhamdulillah, kedua dua majlis sempat arwah hadiri. Di rumah aku, dan majlis di sebelah encik suami. Cuma aku tak pasti ada tak gambar kenangan kami bersama arwah.... ;(

Sampai sekarang pon, aku terbayang bayang wajah arwah setelah siap dikapankan. Sungguh tenang dan bersih licin wajahnya...




Atuk, ita minta maaf tak sempat balik jumpe atuk... Ita doakan semoga atuk tenang di sana. 

Tapi aku berterima kasih padaMU Ya ALLAH, kerana beri aku kesempatan 'menghantar' atuk sehingga selamat dikebumikan....

Segala kenangan akan tetap dalam hati dan ingatan. Al-Fatihah untuk Hajah Hasnah binti Mohamed.... (-__-)


Daa.... (-_-)

2 comments:

  1. Im x tahu nak cakap ape.. & im x tau kenape im pun sebak sampai gugur lg sekali air mata ni.. hmm.. byk2 sedekah Al-Fatihah utk Arwah ye kak ita..

    ReplyDelete
  2. kan. kak ita pon terasa sungguh kehilangan arwah. selalu im.. tiap kali tgk gmbr yg kak n tag masa dia sakit tu pon mmg akan sedekahkan dia Al-Fatihah... timekaseh imm...

    ReplyDelete

gO stRaight doN't beLok-beLok ;)