..: DIA yang SATU :..

Hey kau...
Kau ganggu aku. Ikut suka kau sakiti aku. Segenap penjuru. Bila bila disukaimu.
Hampir gila akal warasku. Bila hatiku turut dihunimu. Perasaanku tidak menentu..

Kau ganggu semua. Pergerakan fizikal ku tergendala. Kau buat aku hampir separuh gila. 
Kau rentap gelak ketawa. Sakit aku separuh nyawa. 


Tetapi itu semua aku pasti takkan lama.
Cuma aku perlu sematkan kesabaran di dada. 


Hey kau..
Jangan kau lupa pada Penciptaku. Yang juga Menciptakanmu.
Dia sentiasa bersamaku. Tanpa ragu.. setiap waktu.. segenap penjuru.. dimana ada ku.
Dia melindungiku. Membantuku. Tanpa jemu mendengar setiap keluh kesah ku.
Dalam tadahan tanganku.. setiap kali akhir waktu.. di setiap fardhu.










Dihatiku. Dimindaku. Dijiwaku. Dia tahu.













Yang lebih pasti. DIA lebih berkuasa darimu.

















DIA Yang SATU ... 



Daa..... (-_-)

Comments

Popular posts from this blog

..: Backdated : Cerita Bulan Kelahiran :..

TAK PERLU KOT

..: tetamu raya dan pegi beraya :..