Wednesday, December 14, 2011

..: nampak gigi :..

Aku rase dalam kebanyakan gambar aku, mesti senyum  nampak gigi.







Bukan la nak tunjuk gigi aku kuning. Tapi aku rase macam cacat sumting wrong je klw senyum tutup mulut nih.


Tak percaya? Jom tengok ni. Seram sikit tau. 






Kan?


Jadi, biarlah aku kekalkan aje senyum nampak gigi tu. Huhuu



Haaaa..... kan elok sikit tuuuu... [read : perasan] ;p


Daa.... =)

8 comments:

  1. Hahahaha im pulak macam something wrong je kalau tunjuk gigi. gigi org jongang-jongang manje mmg malu nk tunjuk. kehkekeh

    ReplyDelete
  2. owh ye ke. mmg padan lah im dgn uri. dia pon klw amik gmbr mesti senyum cover gigi. hehehee ;)

    *jongang-jongang manje ke....? tak nmpk ponnnn...

    ReplyDelete
  3. A'ah, cam jongang-jongang tak terurus sikit. hehehe, tu pasal macam serem je kalau senyum nampak gigi. tp gigi k.ita comel, tersusun je.. suke! nak tukar? hehe

    ReplyDelete
  4. nak tukar klw im ade gigi berlapis. yg kat tepi tu. kak ita suke tgk org ade gigi camtu. nmpk suwiiiittt jek. hehehehee ;)

    ReplyDelete
  5. Eh eh eh, nak tahu 1 fakta tak? dulu im ade gigi berlapis kat tepi tu. pastu darjah 1 pas balik sekolah, ayah ajak jalan2 naik moto. tetibe dia benti kat clinik gigi. cabot gigi tu.. sakit gila. betul ni tak tipu..

    *kuang3... maksudnya im mmg suwit sebenarnya. kehkehkeh

    ReplyDelete
  6. errr... tetiba rasa ni mitos. bukan fakta. hahaaa ;p

    ReplyDelete
  7. hahahaha xnk ngaku im suwit lettew.. hehehe, betul laa.. :D

    ReplyDelete
  8. ade bukti ke? mcm gambar ke.... (masih tak puas hati) ;p

    ReplyDelete

gO stRaight doN't beLok-beLok ;)