Thursday, December 8, 2011

..: Semoga terus membesar menjadi anak yang solehah, cerdik, berbakti dan diredhai =) :..

Episod untuk Raisha Nur Iman =)
Sape sape yang tahu tarikh kejadian, tutup mulut anda okeh. Jangan kasi bocor rahsia... Heheheh ;p



 ..: memula kena tunjuk gambar kek yang tunggang tonggeng terbalik ni sebab nak bagitau ni majlis harijadi raisha yang pertama ;) :..



Kami di rumah menyediakan sandwich. Tukang masaknye? Sape lagi kannn.... Lagik mauk nanyaaa... 



 ..: selain tukang masak. beliau juga adalah tukang rasa. hahaa :..



Bila harijadi, adalah sinonim dengan 'hari bagi hadiah' ;p


 ..: dari aku :..


 ..: dari kak N :..


..: ni.... ah korang baca lah sendiri ;p :..



Mari kita ke lokasi majlis








Menu ada mihun soto, sandwich, nugget, buah, agar agar, mee goreng dan air sirap. 
Jika anda tinggi dan anda kurus, maka anda perlu memulakan acara makan makan.

..: mcm beliau. hehehehee :..



Antara tetamu yang hadir 



..: ini semua muka muka wajib lah kan ;) :..








Mana gambar besday girl......???
Welllllll....... save the best for last. Eceh! 


..: hi, raisha dah setahun! (^_^) :..



 ..: bersama aunty ain yang dah susah mau jumpaan skrg :..



 ..: raisha moody cket sbb tak sihat sangat masa ni :..


..: lagi moody bile aunty ain teros jadi pentamak. sekali nak pegang sampai 2 budak :..



Tapi mood jadi ok sikit bila dapat kereta.




Lagi okeh bila kereta ade pakej siap dengan telefon. Hehehee 





Kami lepak lama jugak la kat umah idot. Dari jam 2 lebeh sampai 5 lebeh jugak tak silap. Sampai bole makan beround round. Heheheee







Sebelum pulang.... 








Aktiviti wajib ;)






Signing off.... 


Untuk anak mummy, Raisha Nur Iman : 
Semoga dikurniakan kesihatan yang baik, dimurahkan rezeki, mudahkan ibu & abah untuk membesarkanmu, jadi anak yang solehah dan  berbakti pada ibu abah, hormat orang tua, dikurniakan kecerdikan dan kebijaksanaan, dan semoga sentiasa dilinduniNYA. Amin. 



Daa.... =)

3 comments:

  1. tgk balik makanan2 tu, tetibe rase lapar balik.

    *insyaAllah, Aminnnn!

    ReplyDelete
  2. kan. kak ita terasa2 sup tu. owh, nugget jugak. agar2 tu pon besh jugak kan. eh, mcm sume pun sedap lah. hahahaaa ;p

    ReplyDelete
  3. Hahaha sume rasa makanan masih sengar di tekak ku :P

    ReplyDelete

gO stRaight doN't beLok-beLok ;)