Wednesday, December 14, 2011

..: semoga berjaya di tempat baru :..

Kawan aku berhenti kerja. Dia dapat kerja baru yang dekat dengan suaminye =)


Mari kita bagi hadiah, kad, dan raikan beliau. 




Acara bagi hadiah ni drama je lebeyyyy ;p
Kemudian kami makan tengahari bersama sama 

 ..: ayam penyet yang pedash gilesh! :..


 ..: pedas pedas pon habes jugak. hahaaa :..



Inilah hadiah dari kami untuk azie sebagai tanda kenang kenangan




Sebenarnya dah beberapa bulan pon dia berhenti ni. Tapi baru sekarang aku sempat buat episod untuk dia. Sebab sampai sekarang pon kadang kadang kami rasa macam dia ade je... Rindu tu memang tak tipu la kan ;|

Ape ape pon, semoga dia sihat sejahtera selalu dan selamat melahirkan baby nanti =)


Daa.... =)

4 comments:

  1. heheheheh maseh akak~ sayang akak sgt2. rindu setiap ari tau~ heheheh. akak jg diri juga ye :)

    love u so muchhhhh :D

    ReplyDelete
  2. same2 azie. lambat dah update. hehehee..
    tapi betol laa.. kami semua rasa tau azie takde.. tu yg adi emel kat azie jugak tuh ;|

    ReplyDelete
  3. dari sini dah nampak siapakah gerangan wanita bertudung biru dalam frame gambar itu.. hehe

    ReplyDelete
  4. mmg dasar banglo kan. haihhh...! (-.-"))

    ReplyDelete

gO stRaight doN't beLok-beLok ;)