Tuesday, March 19, 2013

..: cehhhhhh.....! :..


Aku punye angan angan tinggi ni weh.
Bila time keje, aku dok pikir. 
Nak hapdet belog. Tapi nanti lah balik umah baru buat.
Sebab kat umah best cket. Takde la rasa ngulo [ehh??] sangat. Hahaa..

Gambar pong ade banyak.
Amik gambar je lah rajin.. Nak tepek sini, mak aihhhhh.... (-__-")
Bila pegi mane mane ke makan pape ke, mesti amik gambar.
Sebab pikir, owh nanti nak hapdet belog nih.
Tapiiii....?? Pffffttttt....

Bila sampai umah, gedebak gedebuk itu ini.
Tau tau je dah baring depan tv. Pastu daaahhhhh... Kompem lah malas nak online bagai.
Terbengkalai lagi pojek menghapdet...

Kat opis, ada la aura tu sampai. Aura nak menghapdet tu.
Tapi malas pun sampai sama.. Camnoooo....
Hahahahaaaa

Memang la sungguh cehhhhhh! Hahahaaaa

Daa... =)

No comments:

Post a Comment

gO stRaight doN't beLok-beLok ;)