Monday, March 11, 2013

..: perkembangan adik aku :..



Ini adalah hasil follow up pemeriksaan dia yang ketiga. Masa yang kedua dulu, tangan masih berbalut. Cuma plaster kat peha je yang dah dibukak. 

Sekarang, balutan di tangan juga sudah dibuka...


Kalau korang nampak ade benda di antara jari kelingking dengan jari manis dia tu, itu adalah besi yeee.... Yang dimasukkan ke dalam jarinye. Huuuu ngilu! (-_-")




Nampak macam ada cangkuk kat pergelangan tu?? Itu juga adalah besi. Doktor tarik cangkuk tu je untuk kuarkan besi dari pergelangan tangan dia. Phewwww ngilu lagik! (>_<)



Ini pada bahagian jari jemari dia pulak. Yang kat jari kelingking tu macam dawai, dia lilit lilit tulang adik aku. Huhuu...




Bahagian peha pulak. Besi sama panjang dengan peha dia. Tu yang hujung tu skru. Diorang tanam skali dalam peha. Huhu... X larat nak ngilu dah aihhh....! (>_<)


Jari dia tak bole nak bengkok habis buat masa ni. Sebab tulang jarinye hancur. Cuma ada besi je. Kalau bengkok pun cuma bole separuh. Tapi semakin hari dia semakin pulih dah cukup syukur Alhamdulillah... =)


Daa... =)


No comments:

Post a Comment

gO stRaight doN't beLok-beLok ;)