..: DIY bebeh! :..


Well.... Sebenarnya takdelah DIY sangat ponggggg.... Cuma lite lite saje. Huhuhu...





Atas tu hadiah untuk idot. Aku bagi sekali brooch buterfly ni. Brooch ni la yang aku buat sendiri. Tapi still dalam proses try and error lagi. Aku sedang meningkatkan kemahiran [eceh!] cara cara untuk pasang pin dia. 



Warna pink tu kain aku beli sendiri. Niat di hati nak buat shawl ikut potongan sendiri. Aku ikut saiz shawl yang sedia ada. Cuma lebihkan sikit untuk panjang dan lebar dia. Pastu jahit tepi saje.... Buat masa ni baru dapat selai je. Kalau rasa macam ok, mungkin lepas lepas ni aku buat sendiri je la shawl. Sonang. Pilih jenis kain sendiri, nak labuh mane, nak sedongdong dengan baju, sume bole ikut suka sendiri. Cuma nak jahit tepi tu je la kena hantar kedai. Sobab eh mokcik takdok mesin jahit tepi... Huhuhuuu....


Daa.... =)

Comments

Popular posts from this blog

..: Backdated : Cerita Bulan Kelahiran :..

TAK PERLU KOT

..: tetamu raya dan pegi beraya :..