Wednesday, April 10, 2013

..: Cermin gelap :..

Aku percaya ada di kalangan kita ni yang tinted cermin keta memasing kan. Cuma tahap gelap dia tu je yang tak sama. Dan biasa jugak kita dengar bila kena tahan dengan JPJ, terus kena kopek tinted tu kat situ jugak. Ni kalau dah gelap sangat laa..


Tapi.....




Takde pulak dalam ni tercatatnye yang diorang bole suruh kita buat macam tu kan ek. Diorang cuma bole keluarkan saman dan notis untuk kita buat pemeriksaan di Puspakom. Ini adalah risalah yang aku dapat masa pameran kat opis. Risalah ni dari JPJ berkenaan dengan cermin gelap ni la. 


Hmm... Ada sape sape tau ke pasal ni? 


Daa.... =)

No comments:

Post a Comment

gO stRaight doN't beLok-beLok ;)