Wednesday, April 17, 2013

..: perihal kawankawan :..


Ini semua kesah kawankawan masa belajar kat UiTM Penang dulu tu. Batch 2003-2006.




Pengantin perempuan tu kawan aku. Yang ramei ramei kat pelamin ni bebudak kelas bersama pasangan memasing kecuali yang tudung kuning. Heheheee...
Masa ni aku tak dapat join sebab kena kursus kat Melaka. Huhu...





Kawan aku dapat anak kembar. Kelasssss kauuuuu...! (^_^)



Menjadi tunangan orang. In Shaa Allah majlisnye tahun depan.









Haaaaa... Pengantin ni paling kelas! Majlis dia saje ada 3. Ko hadooo?? Hahahaa...
Kawan aku adalah pengantin lelakinye. Dia nikah awal dah. Pastu majlis kat umah pompuan, then umah lelaki, pastu yang baju pepel ni majlis kat Banting. Aku dapat pegi yang kat Banting ni je lah sebab dokek cket. Gambar atas atas tu sume adalah classmate jugak.


Sekian berita. Hahaa...


Daa.... =)

2 comments:

  1. salam kenal. singgah sini terus follow. jom tukar link, citer dan pendapat. klu sudi, mari follow kita jugak. maceh... :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam... timekaseh sudi singgah dan folo kita =)
      kita pun dah folo jugak. heeeeee...

      si kecil itu sungguh comel! (^_^)

      Delete

gO stRaight doN't beLok-beLok ;)