..: meNjaDi peNjaga semeNtara :..

episod sebelum ni aku ade bgtau yg adik aku si akim datang umah aku weekend ari tu kan. jadinye aku ni menjadi lah penjaga sementara kepada baby beso itu.... kihkihkih ;p

aku gigih weh.... sabtu tu buat sarapan, makan tengahari, dan lauk tengahari tu bawak ke malam skali.
pahtu mlm tu bawak dia g beli barang barang dia cket. 
ahad tu buat sarapan lagi. kira berat gak la. sampai ble buat makan tengahari.
ptg ahad tu dalam lepas zuhur, gerak ke umah encik tunang dan terus gerak anto akim balik ke IKBN. 

sebelum dia masuk pagar IKBN, bawak dia g makan lagi.....


  ..: lauk tengahari sabtu. sayur campor, ayam goreng dgn sup telur. aku ingat nak masak sambal telur. tapi akim masih batuk lagi. nanti sakit tekak, sian plak dia. jadi tukar menu. owh, bekpes aku buat cucur ikan bilis :..


malam tu dia hirup sup dan makan roti cicah sup 


 
 ..: bekpes ari ahad. mee goreng. aku sediakan jugak roti dgn jem dan butter. tengahari dia repeat lagi makan mee nih. [takde la tengahari sgt. dlm kul 11 lebeh ke doblas camtu] :..


masak sesimpel sajek sbb itu saje bahan yg ade kat dapur umah aku. belum pegi membeli belah stok lagi.... 
takpe. yang penting akim konyang ;)


daa.... =)

Comments

Popular posts from this blog

..: Backdated : Cerita Bulan Kelahiran :..

TAK PERLU KOT

..: tetamu raya dan pegi beraya :..