Thursday, February 24, 2011

..: sAtU beSh sAtu tAk beSh :..

pasal muvi. yg satu muvi ni aku tgk dlm seminggu lepas kot.
yg lagi satu ni baru jek tgk. tapi rasa mcm tak berbaloi baloi. huhuuu...

muvi yg besh adalah


..: the green hornet atau tebuan hijau :..

mesti kamu orang dah pegi tengok kan. cite ni dah agak lama gak lah kat panggung.
durasi dia lama kot. 2 jam  koooo.... naseb baek cite dia besh. klaka dan kool giler. 
dengan ciptaan ciptaan yg memacam tu kan. 




yang terlebih kool pada aku adalah hero yg sebelah kanan tu. muka dia selamba jek. pahtu buat klaka pong mcm takde perasaan jek. tapi kepala wotak bergeliga cipta itu ini.
yg sorang lagi tu macam sengal sengal camtu. anak orang kaya. pewaris tunggal. mcm besh a idop dia tu kan. tapi dua dua pong klaka gak.





dan yang paling terbaru aku menonton adalah cerita ini....


..: the rite :..

tujuan asal adalah untuk menonton cite the mechanic tu. tapi tiket sold out sudaa.....
kiranye cite ni takde la dlm senarai wajib nonton. tapi sebab mcm dah takde plihan lain sangat. 
layankan aje lah. huhuuuu.....

tanye kat budak kaunter tiket tu. dia bgtau ni cite hantu omputih tu a. mcm seram lah kot. 
tapi sebenarnye cite dia lbh kurang pasal syaitonnirojim yang merasuk manusia tu, pasal paderi yang melawan setan tuh, pasal kepercayaan agama, kepercayaan kewujudan Tuhan. 

tapi tapi tapi tapiiiiii..... Tuhan diorang lah kan. takmo lah aku taip kat sini.
tgk cite nih pong, jenuh la aku dok istighfar banyak kali. takot wehhhhh..... takot ble terpesong akidah ni baca sarikata dia. huhuu....

tapi aku memang rasa mcm tak berbaloi beli tiket cite nih. naseb baek hero dia encem. tak seram ponggggg...... cuma masa kejadian yang kena rasuk tu jek ada mengingatkan aku pada satu peristiwa yg berlaku dulu. tapi takble kongsi kat sini. sori.... ;)


disebabkan kool dan ensem itu, signing off kali ini.....


 ..: hero yang jadi paderi dalam the rite :..


..: dan jay chou yg kool dalam the green hornet :..

skang ni yang dalam senarai aku rasa rasa mcm nak tengok adalah cite langsi, sini ada hantu, dan nak tengok gak a the mechanic tu. tengok gazet dia macam chagheeeeee...... heheheheeee

*gambo sume dari encik gugel. cam tak biaseeeee.... ;p

daa.... =)

No comments:

Post a Comment

gO stRaight doN't beLok-beLok ;)