Wednesday, February 23, 2011

..: naSi aRab taPi makaN kAt maLaySia je...... :..

okeh. ini adalah episod yang PALING gigih sekali.
ari ni lunch ari ni gak aku buat episod psl makan nih.
selalu tu, dah agak agak nak basi baru lah gheti nak cite ha.
huhuuuuu

tengahari tadi bos ajak makan bersama. dengan budak budak unit aku gak lah. 
okies sebenarnya daripada pagi dh diberitahu. tapi mcm kensel sebab dia ade meeting.
pahtu nak dekat kul 1 tadi dia kate jadik plak.....
makanye.... nasi arab lah kita ye....  kat area uniten nuuu....

aku mmg berniat suci nak amik gambo nasik tu.
tapi nape ntah. ble lupe plak. nak kate lapar kebuloq sgt takde la gak.
dah separuh habes nasi baru teringat nak snap gambo.


 ..: ini adalah ape yg aku bayangkan :..

nasi dalam bekas bulat beso cam dulang tu. dan ayam tu mmg ade skali la kat nasi.
sama ada dia gaul sekali atau letak gedabak beso camtu.


..: hiasan nye tidaklah seindah ini :..

nak buat bentuk bunga bunga segala bagai kan....


..: ada lah lebih kurang rupa camni :..


tapi kannnnnn......


..: ini adalah lebih tepat. huhuuu :..

aku dan azie amik ayam. bos dan 2 org hero lagi amik kambing.
bos tapau untuk cik sikin pong ayam gak.


*lambat cket lg a kot nak repeat makan nasi arab nih. lepas ni nak makan kat tempat lain plak a.
**gambo sume dari encik gugel


daa.... =)

No comments:

Post a Comment

gO stRaight doN't beLok-beLok ;)