Tuesday, February 22, 2011

..: bakaL chef daLam bUataN :..

adik aku yg bongsu itu skang kan blaja kat IKBN Peretak, Kuala Kubu Bharu.
dia amik course penyediaan makanan. 
ari tu dia balik umah aku. dan dia bagi tengok gegambo ni.


jadi, untuk tatapan ahli kluage yg merindui nya. ececececeehhhhh..... ;p


 ..: chef in da making :..


 ..: bersama hasil kerja yg terawal :..



besenye klw baru baru blaja masak ni, mmg la tenaga pengajar tu akan suruh buat benda yg paling senang dan asas. mcm ni, masak telor. kan senang kan.
nanti dah lelama cket baru move on ke step seterusnya. bese la kan. takkan terus nak jadi terer.

selamat blaja lagi ye adikkk.... huhuuu

*belum dapat uniform chef lagik. tu yg pakai baju bese jek dulu


daa... =)

4 comments:

  1. ringkas dan padat..
    cakap kat akim, nanti ain nk oder 1ser..xmo pedas..=p

    ReplyDelete
  2. 1 ser tu ape ain....? hehehehee ;D

    ReplyDelete
  3. 1seT la..salah taip plak..yela, ramai sgt nyemak2..

    ReplyDelete
  4. hehehehee... tu lah. ain kan menjadi rebutan ;)

    ReplyDelete

gO stRaight doN't beLok-beLok ;)