Tuesday, February 22, 2011

..: dAh La LamBat, sePraiS pOn tAk baPe nAk jaDi. huhuuu.... :..

panjang kan tajuk aku kan kan. heheheheee
kisahnye camni. walaupong aku dah buat sambutan kekecik untuk encik tunang, tapi nak gak buat lagi. kali ni dgn geng geng plak. besenye kami mmg akan combine besday dia ni dgn si idot tu ha. sbb dia bulan 1, idot bulan 2, jadinye kami akan buat dlm bulan 2. tapi kali ni misi agak gagal..... huhuuu

sebab??? encik tunang tak sihat lagi. dan dia tidak dapat menghadirkan diri ke majlis yg diatur oleh kami [ain z, annas, pizi, kemal, dan aku lah opkos] untuk mereka berdua.... pahtu idot pong mcm dah ble 'bau' yg kami ade buat sesuatu untuk dia. tu yg mcm tak brp nak seprais sgt tuh.

takpe lah. aku wakilkan untuk encik tunang jek a. hehehehehee

jom kita layan gambo


 ..: menu adalah ikan masak asam pedas, sayur campur, telur dadar, ayam goreng dan kek. ini adalah hasil tangan ain z kecuali kek. time kasih ain (^_^) :..


 
..: idot wakil kan potong kek skali untuk encik tunang =) :..


 ..: adiah untuk idot :..

..: yg aku pegang tu adiah untuk encik tunang :..

okeh. ape lagi tunggu. jom makannnnnn!!!



lepas makan mcm bese..... posing time!!!! 


 
..: memula kami jek yg posing :..


 
 
..: pahtu si tembam ni join da club. dia mmg tak reti dok diam okeh. pahtu takmo menyandar. asyek laaa nak angkat kepala. geram tau sama ini budak tecik! :..


 ..: tgk tu. dia dah montel dah. pipi pong dah layut. haishhh geram! :..

 
..: ini hadiah untuk encik tunang. dah selamat tiba kepada si penerima nya =) :..


..: kek yg syedap tapi aku tak ingat nama dia ape. time kasih ain tolong belikan =) :..


walaupong misi hampir gagal, tapi takpeeeeerrrrrr..... tahun ni masih ade lagi beberapa sambutan. dan untuk diorang ni, tahun depan kena set plan bebetol cket. heheheheee...


i'm signing off.....

..: dengan si raisha tembam berbaju merah dan berputing di mulut :..

*time kasih gak ain sbb sponsor tempat (^_^)


daa.... =)

4 comments:

  1. bape banyak time kasih da??hehe

    kak..nak kek tu lagi la..kat baker's xde jual yg slices tu kn..erm..ngidam..

    ReplyDelete
  2. takpe. berterima kasih amalan mulia. hehehehe ;D

    tu la ain kan. dia mcm anjal2 ek. kita beli nak. kita bg sorang separuh. hahahahaa ;p

    ReplyDelete
  3. boleh..jom2..tp jgn bgtau org len..nnt xcukup..hahaha

    ReplyDelete

gO stRaight doN't beLok-beLok ;)